登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

26℃空间

无心世界..

 
 
 

日志

 
 

Cry On My Shoulder  

2007-09-06 10:01:24|  分类: 记事本_心情故事 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

  If the hero Never comes to you

If you need someone You're feeling blue.

If you wait for love And you're alone

If you call your friends Nobody's home

You can run away But you can't hide

Through a storm and through a lonely night

Then I'll show you there's a destiny

The best things in life They are free

.But if you wanna cry Cry on my shoulder

If you need someone Who cares for you

If you're feeling sad

Your heart gets colder

Yes I show you What real love can do

If your sky is grey Oh let me know

There's a place in heaven Where we'll go

Oh just call me And I'll make your day

When the nights are getting cold and blue

When the days are getting hard for you

I will always stay by your side I promise you I'll never hide

But if you wanna cry Cry on my shoulder

If you need someone Who cares for you

If you're feeling sad Your heart gets colder

 

  如果男主角还没有出现,

如果你需要有一个人.你感觉忧伤

如果你孤单的等候著你的爱情;

如果你打电话给你的朋友但是没有人接听....

你可以离家,但是不可以躲起来。

尽管一场暴风雨贯穿了整个孤独的夜晚....

我会告诉你一个人的命运

人生命中最好的东西是自由.

如果你想哭泣,请靠在我的肩膀上....

如果你需要一个人关心你,

如果你正感觉很伤心。

你的心越来越冷

我会告诉你真正的爱情有什麼作用.....

如果你的天空是灰色的,请告诉我

我们将去天堂的某一个地方...

如果去天堂的路有百万年之远。

请打电话给我,我会挣得你幸运的一天。

当夜晚对你来说变得寒冷和忧伤

当白天对你来说变的艰难。

我将永远站在你的身边,我保证,我绝对不会躲起来。

如果你想哭,请靠在我的肩上。

如果你需要有一个人关心你;

如果你感觉很伤心,心也变得越来越冷。

  评论这张
 
阅读(123)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018